Последвайте ни в Twitter Вижте видеото ни в YouTube

Новините на Нова: Щетите от градушката

 

Само коли с пълно автокаско имат покритие за градушка

Шофьори единствено с „Гражданска отговорност” няма смисъл да се редят по опашките

Градушката създаде проблеми и работа, както за застрахователи, така и за стъклари, бояджии и автосервизи. Отрано се вият огромни опашки пред всички застрахователни пунктове. В същото време щетите са много големи – огромен е броят на колите със спукани и начупени стъкла, както и с напукани ламарини и капаци.

В повечето застрахователни пунктове е създадена специална организация, така че възможно най-бързо да бъдат описани щетите и да бъдат направени огледите. В същото време, в големите застрахователни пунктове има и специална организация за пътна полиция, за да не се създават задръствания и напрежение сред хората.
Пред сервизите за смяна на автомобилни стъкла в София гледката е подобна – километрични опашки.
„Навсякъде има по 20-30 коли. Записват часове. Казват, че ако колите бъдат оставени днес, ще бъдат готови евентуално след седмица”, обясни шофьор, чиято кола също е пострадала при градушката.
„Всички автомобили, които имат пълно автокаско, имат и покритие за градушка. Нека клиентите да не се притесняват”, категорична бе Ивета Кунова от Асоциация на българските застрахователни брокери.
Тя подчерта, че тези шофьори, които имат сключена единствено „Гражданска отговорност”,  няма смисъл да се редят по опашките, тъй като при тях този тип щети не се покриват.
„Нека всички клиенти с пострадали стъкла и автомобили, които не могат да се движат, да се обадят на техните застрахователни брокери, за да разберат какъв е графикът за завеждане на щети. Апелирам тези, които имат само ламарини, калници, тавани и т.н. да изчакат няколко дни, защото всички застрахователни компании удължиха срока за завеждане на щети”, обясни Ивета Кунова.
Тя допълни, че застрахователните пунктове ще работят с удължено работно време – от 08:00 до 20:00 ч. през работните дни, а през почивните също, но до 14 ч. или 16 ч., в зависимост от застрахователната компания.
 „Затова или се обадете на брокера, или влезте на сайта на самите застрахователи, където има улеснено завеждане на щета по интернет”, обясни още Ивета Кунова.
И още едно успокоение, специално за шофьорите с пострадали предни стъкла – ще бъдат издавани дубликати на стикерите за „Гражданска отговорност“ във всички застрахователни пунктове и на винетките в офисите на Агенция „Пътна инфраструктура”.
НоваТВ , Новините: За последствията от градушката и за завеждането на щети при застрахователи.

Интервю на Георги Георгиев с Ивета Кунова от Инстрейд Застрахователен брокер

 

 

Сподели ако ти харесва:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit
Tweet about this on Twitter
Twitter

Публикувано в :: БАЗБ /BAIBВидеоЗастрахованеЗастрахователни новиниФирмени новини

Тагове::