Последвайте ни в Twitter Вижте видеото ни в YouTube

Терорист се появи в реклама на застраховки

Лицето на терориста Мохамед Ата, един от организаторите на атаките от 11 септември, се появи в реклама на застраховки във Фейсбук, съобщава в. „Дейли мейл”.

Става въпрос за реклама на автомобилни застраховки на американския сайт InsuranceSavings. Тя била публикувана в лентата с кратки обяви в дясната част на страницата във Фейсбук, където обикновено излизат различни реклами за всеки различен потребител, според това къде се намира той и какви сайтове е посещавал. Така на някои потребители се появила реклама с текст „Важно: Шофьорите в Тексас, които изминават по-малко от 35 мили на ден, трябва да прочетат това” и изображение на американска шофьорска книжка. На мястото на снимката на документа обаче се появил ликът на Мохамед Ата, забелязали шокираните потребители. Те веднага сигнализирали компанията, която провежда разследване на смущаващата реклама.

По всяка вероятност ликът на терориста не е използван нарочно а е попаднал случайно в рекламата, обяснява в. „Дейли мейл”. Предполага се, че в този вид реклами системите на Фейсбук избират на случаен принцип картинка, която да илюстрира обявата, и Мохамед Ата е попаднал по този начин на страницата. Рекламата вече е свалена.

Публикувано в :: ЗастрахованеЗастрахователни новиниИнтересно

Тагове::