Последвайте ни в Twitter Вижте видеото ни в YouTube

Застрахователи отказват обезщетения заради нелепи причини

HealthInsurance-imageЗастрахователи отказват обезщетения по застраховки домашно имущество заради нелепи и безумни причини, оплакват се британски граждани. Проучване на организацията Which? Показва, че един на всеки десет британци е получил отказ за изплащане на щета заради странна и неадекватна причина.

Над 10 % от анкетираните близо 5000 души са отговорили, че са получили пълен или частичен отказ по исковете си за щети по имуществото. Около 5 % от клиентите на автомобилни застраховки се оплакват от същото.

Ето и някои от най-фрапиращите примери. В един от случаите застрахователят отказал да изплати на клиента си обезщетение, защото не си сменял плочките в банята всяка година. В друг случай застрахователната компания отказала да плати загубеното съдържание на фризера на клиента си, тъй като не можел да предостави касова бележка за всички продукти.

Много автомобилни застрахователи пък се съгласявали да платят само половината от исканото обезщетение, въпреки че шофьорите имали неоспоримо доказателство, че не са били виновни при катастрофата.

Въпреки подобни примери обаче в по-голямата си част застрахователите изплащали обезщетения коректно и редовно, посочва Which?

Сподели ако ти харесва:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit
Tweet about this on Twitter
Twitter

Публикувано в :: ЗастрахованеЗастрахователни новини

Тагове::